maandag 14 juni 2010

Plaxo

Soms merk je dat het lezen van automatisch gegenereerde berichten zijn voordeel kan opleveren.
Vandaag zat weer de automatische update van mijn Plaxo-contacten in de mail. Meestal, als ik deze open, scroll ik als een wervelwind er doorheen en sluit de mail af zonder er echt naar gekeken te hebben.
Vanochtend zaten er niet zoveel updates in dus viel mijn oog, misschien daarom, op een melding van Eric Sieverts. Eric verwees naar een leuke tool die hij ontdekt had via (waarschijnlijk) een rss-feed van Sej (Search Engine Journal). De tool heet Cleeki en het is een add-on voor o.a. Firefox, IE en Chrome.
Ik zou zeggen lees het bericht in Sej, want daarin staat precies beschreven wat de add-on doet.
Btw ik heb meteen een rss-feed gemaakt van het blad Sej, want ook dat lijkt mij een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten