zaterdag 6 augustus 2011

Aan de slag met mijn Liberty tab

Lekker op de bank zittende, met mijn nieuwe tab in de hand surf ik over het net op zoek naar een forum voor dit apparaat. Ik zou heel graag mijn tablet willen koppelen met mijn Outlook van het werk. Er zit nl. bij het aanmaken van een nieuw emailaccount niet de mogelijkheid om te koppelen met exchange. Het apparaat van mijn baas (een Transformer) heeft die mogelijjheid wel ingebakken.
Bij een van de fora die ik bezoek is waarschijnlijk een bloggeraccount en voor ik het weet heeft hij al een koppeling gemaakt naar dit blog, dat ik al bijna vergeten was, gemaakt als opdracht voor een web 2.0 cursus die we als bibliotheekpersoneel gevolgd hebben.
Zoals mijn collega Jill al op haar blog aangaf, zojuist gelezen omdat je toch als eerste klikt en klikt en klikt, is het toch altijd schrikken als je ziet hoeveel op Internet aan elkaar gekoppeld wordt. Ook hier der. Ik had voor de cursus mijn thuismail gebruikt omdat dat een Google adres is en ik dus als een van de weinigen op de cursus geen nieuw account hoefde aan te maken (lekker als eerste aan de slag). Maar je tablet wil graag dat je je google account opgeeft, zodat het lekker kan plingen als er weer nieuwe mail voor je klaar staat. En dus wordt ook je (bijna) vergeten blog weer terug gevonden.
Eens kijken of ik daar blij mee ga zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten